Inženýr zákaznické kvality
Náplň práce:
Koordinuje činnosti jednotlivých projektů za oblast kvality pro přidělené projekty (APQP),
Provádí externí vzorkování se zákazníky pro nové díly včetně všech změn,
Zodpovídá za komunikaci se zákazníkem v oblasti kvality – intranetové portály, řízení a zasílání 8D reportů, provádění analýz, komplexní řízení reklamačního procesu externě a interně,
Koordinuje implementaci a aktualizaci specifických požadavků zákazníků,
Koordinuje společně s manažerem kvality přípravu zákaznických auditů, průběh zákaznického auditu, tvorbu a kontrolu nápravných opatření,
Účastní se aktivně FMEA včetně přípravy podkladů,
Koordinuje vytvoření akčního plánu v dané lhůtě a zodpovídá za kontrolu stanovených nápravných opatření.
V případě kvalitativních problémů u zákazníků určuje hraniční vzorky,
Provádí proškolení pracovníků výroby společně s Technikem kvality – kvalita finalizace, vulkanizace, extruze včetně příslušných záznamů,
Koordinuje implementaci specifických požadavků zákazníků – odpovídá za jejich aktualizaci,
Iniciuje trvalé zlepšování projektu za oblast kvality,
Připravuje statistické vyhodnocování zákaznických reklamací, spoluvytváří Q-report za oblast spokojenosti zákazníka,
Podílí se na přípravě interní dokumentace dle požadavků IATF 16949,
Spolupracuje na snižování interní zmetkovitosti pro přidělené projekty,
Další činnosti dle pokynů vedoucího kvality.
Provádí externí vzorkování se zákazníky pro nové díly včetně všech změn,
Zodpovídá za komunikaci se zákazníkem v oblasti kvality – intranetové portály, řízení a zasílání 8D reportů, provádění analýz, komplexní řízení reklamačního procesu externě a interně,
Koordinuje implementaci a aktualizaci specifických požadavků zákazníků,
Koordinuje společně s manažerem kvality přípravu zákaznických auditů, průběh zákaznického auditu, tvorbu a kontrolu nápravných opatření,
Účastní se aktivně FMEA včetně přípravy podkladů,
Koordinuje vytvoření akčního plánu v dané lhůtě a zodpovídá za kontrolu stanovených nápravných opatření.
V případě kvalitativních problémů u zákazníků určuje hraniční vzorky,
Provádí proškolení pracovníků výroby společně s Technikem kvality – kvalita finalizace, vulkanizace, extruze včetně příslušných záznamů,
Koordinuje implementaci specifických požadavků zákazníků – odpovídá za jejich aktualizaci,
Iniciuje trvalé zlepšování projektu za oblast kvality,
Připravuje statistické vyhodnocování zákaznických reklamací, spoluvytváří Q-report za oblast spokojenosti zákazníka,
Podílí se na přípravě interní dokumentace dle požadavků IATF 16949,
Spolupracuje na snižování interní zmetkovitosti pro přidělené projekty,
Další činnosti dle pokynů vedoucího kvality.
Požadavky:
Min. SOU s maturitou (nejlépe technického směru)
Min. základní znalost kvalitativních nástrojů a standardů v automobilovém průmyslu ( IATF 16949, SPC, FMEA, MSA, metodika 8D atd.)
Komunikativní znalost AJ podmínkou
Uživatelská znalost MS Office
Znalost specifických požadavků zákazníka
Znalost a používání zákaznických portálů
Praxe v automobilovém průmyslu v oblasti kvality výhodou
Komunikativnost, samostatnost, důslednost
Min. základní znalost kvalitativních nástrojů a standardů v automobilovém průmyslu ( IATF 16949, SPC, FMEA, MSA, metodika 8D atd.)
Komunikativní znalost AJ podmínkou
Uživatelská znalost MS Office
Znalost specifických požadavků zákazníka
Znalost a používání zákaznických portálů
Praxe v automobilovém průmyslu v oblasti kvality výhodou
Komunikativnost, samostatnost, důslednost
Nabízíme:
Práce na HPP pro významného dodavatele v automobilovém průmyslu
Místo pracoviště: Hrádek nad Nisou
Nástupní plat dohodou dle praxe a zkušeností
Týden dovolené navíc
Odborné kurzy
Interní benefity
Místo pracoviště: Hrádek nad Nisou
Nástupní plat dohodou dle praxe a zkušeností
Týden dovolené navíc
Odborné kurzy
Interní benefity
Pokud Vás nabídka zaujala, pošlete nám svůj životopis a motivační dopis na: hr.hradek@tristone.com nebo nás kontaktujte telefonicky: +420 485 251 870 / +420 485 258 829